Branding

Keukenbouwers Meer aanvragen door gerichte campagnes

white and black kitchen cabinet
white and black kitchen cabinet
white and black kitchen cabinet

Van lokale zichtbaarheid naar landelijke aanvragen

Door slimme targeting en strategische content groeide Keukenbouwers De Graaf uit tot een herkenbaar merk in hun regio.

Client:

Keukenbouwers De Graaf

Client:

Keukenbouwers De Graaf

Client:

Keukenbouwers De Graaf

Scope:

Volledige marketingstrategie, social advertising, funnel-optimalisatie en videomarketing.

Scope:

Volledige marketingstrategie, social advertising, funnel-optimalisatie en videomarketing.

Scope:

Volledige marketingstrategie, social advertising, funnel-optimalisatie en videomarketing.

Industry:

Keukenspecialisten

Industry:

Keukenspecialisten

Industry:

Keukenspecialisten

Timeline:

8 weken

Timeline:

8 weken

Timeline:

8 weken

Het Proces

Wij zijn begonnen met een analyse van de keukenmarkt en het gedrag van particuliere kopers. Daaruit bleek dat kwaliteit en vertrouwen belangrijker zijn dan prijs. Op basis daarvan ontwikkelden we voor Keukenbouwers De Graaf een strategie gericht op zichtbaarheid en conversie.

We lanceerden gerichte Meta- en Google-campagnes, ondersteund door korte video’s die het vakmanschap en proces lieten zien. Door wekelijkse optimalisatie en datagedreven bijsturing groeide De Graaf in korte tijd uit tot de meest herkenbare keukenspecialist in hun regio.

white wooden framed glass window
white wooden framed glass window
white wooden framed glass window
white wooden framed glass window
white wooden framed glass window
white wooden framed glass window

Outcome

Binnen acht weken realiseerden we:

  • +142% meer websitebezoeken vanuit de regio

  • Gemiddeld 21 nieuwe offerteaanvragen per maand

  • Kosten per lead 38% lager dan eerdere campagnes

Dankzij continue data-analyse en aansturing groeide De Graaf uit tot een veel beter zichtbare keukenspecialist in de regio. Waar ze voorheen afhankelijk waren van mond-tot-mond, komt nu een groot gedeelte van de klanten via hun online campagnes — volledig meetbaar en schaalbaar.

Ben je er klaar voor?

Geen verplichtingen. Gewoon een vriendelijk telefoontje, waarbij we uw probleem begrijpen en proberen u het beste advies te geven, helemaal gratis!

Ben je er klaar voor?

Geen verplichtingen. Gewoon een vriendelijk telefoontje, waarbij we uw probleem begrijpen en proberen u het beste advies te geven, helemaal gratis!

Ben je er klaar voor?

Geen verplichtingen. Gewoon een vriendelijk telefoontje, waarbij we uw probleem begrijpen en proberen u het beste advies te geven, helemaal gratis!